Ännu en till blogg...

Jag vet vad ni tänker (mina vänner då) "En till blogg!?" och japp... fick nog av min/mina gamla, men det var mest för att dem var på bloggplatsen som rent ut suger. Jaja nu har jag i alla fall en ny blogg som jag kommer vara aktiv på "pff... får se hur länge det löftet håller", nej men nu när det är sommarlov tror jag att jag har mer tid och lust till att ha en blogg. Den här bloggen är som sagt en rit/fotoblogg så jag kommer blogga om mitt ritande. jag kommer även att lägga ut fina bilder samt visa er hur ni redigerar ljus, effekter, skärpa m.m för att få era bilder så fina så möjligt. Så, hoppas ni vill kika till min blogg någon gång ibland :) 
 

Kommentarer
Postat av: Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

2013-06-23 @ 23:10:06 // URL: http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0