Regnig dag

 
 Japp här sitter man inne på rummet och undrar vart sommaren har tagit vägen, för helt ärligt har det inte kommit en enda bad-vänlig dag än. Det har seriöst regnat varanan dag här i Göteborg. Dock tycker jag att regn är mysigt ... fast nu är det sommar och regnet kan vänta till höst. Idag har jag i alla fall varit på cafe med mamma, vi han som tur var hem innan regnet kom. Jag beställde en paj som var helt stenhård men vi klagade och fick en ny som var .... ew, ännu värre. Och mamma blev helt plötsligt jätte sugen på att göra en egen paj så vi får hoppas att den blir bättre än cafet's. Fast det är jag säker på att den blir, förutom att hon gör jätte god mat är hon en mästare på bakverk ;) Tog även en liten bild på regndropparna i fönstret ♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0